Dagen hos os

Vi åbner kl. 6.30, og her får børnene morgenmad hvis de ikke har spist hjemmefra. Der er tid og rum til spisning, hygge og leg.

Kl. 7.30 går man sammen med en voksen ud på stuerne, og her er der mulighed for leg.
Så er der formiddags mad kl. ca. 8.30, vi spiser, siger velkommen til alle og synger.
Når det er slut skal vi ud i små gruppe. Vi laver aktiviteter og leger i små grupper om formiddagen. Der er mulighed for tur, musik, kreative miljøer, motorik udfordringer eller leg forskellige steder i huset.

Vi får frokost kl. 11. Vi sidder i små grupper med en voksen og spiser. Der er tid til at nyde maden, øve sig i at hælde op og vælge mad. Vi bruger tid på at børnene spiser selv og vi taler om maden.

Ca. kl. 12.00 sover alle børn deres middagslur.
Når man er vågen efter en god søvn, får vi eftermiddagsmad kl. ca. 14/14.30.

Eftermiddagen bruger vi på at lege ude eller inde. Vi finder legetøj eller andet materiale frem, så man kan vælge hvad man vil beskæftige sig med inden man bliver hentet igen.
Vi lukker kl. 16.45

To børn på balancegang med store smil  Børn leger ude på motorikbanen indenfor, med stor koncentration
Tre børn sidder i en hængegynge, imens der gynges  Vuggestue dreng kører på knallert legetøj udenfor
Pædagog cykler med børn i ladcykel  Børn leger med jord, spande og skovle